Monday, June 30, 2008

RM1JuTa MeNGaKu DiLiWaT???




Hari nie sangat membosankan. Tunggu masa je nak punch out balik rumah. Terasa lambat masa berjalan. Sesaat tu mcm seminit lamanya. Time-time bosan mcm nie apa lagi... surf internet je ar. Mata pun dah mengantuk giler babi... pening kepala bercampur kesejukan dalam opis... fuh... bosannya kerja gov mcm nie...

Tapi still ok lagi la daripada buat kerja lain. Kerja lain mana ada masa nak lepak? Kerja macam aku nie je la ada masa yang mahakarya byknya... siap boleh wat part time lagi. Tapi ketensionan kerja mmg tetap ada. Ermm... ada ke kerja yg tak tension? Setahu aku pelacur pun tension melayan pelanggan... hahaha...

Teori hidup dalam dunia kapitalis mcm nie mmg sangat mudah. Sifirnya hanya begini... "Untuk hidup kita perlukan duit, dan untuk dapatkan duit kita perlu bekerja"... simple je kan? Takde jalan pintas nak dapat duit melainkan kita merompak (berisiko tinggi), meminjam (nanti kena bayar gak) dan maybe yang paling popular sekarang ialah mengaku diliwat! Hahaha...

Senario politik Malaysia semakin menarik. Belum surut kes pembabitan Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan Altantuya, tiba-tiba ada sorg mamat umur 23 tahun nie mengaku yang dia diliwat oleh Anwar Ibrahim pada 26 Jun lepas. Mamat bernama Saiful Bukhari Azlan nie sebenarnya bekas student UNITEN (ada yg kata mamat nie kena buang dari universiti sebab bengap dalam pelajaran) dan aktif dalam berpersatuan (patutlah pelajaran pun terabai) khususnya event-event yg melibatkan VIP-VIP dan pak-pak menteri.

Maka tidak hairanlah kalau 'secara tiba-tiba' munculnya dakwaan yang karut lagi mengarut yang mengulang semula episod hitam 1998 dalam karier politik Anwar Ibrahim. Secara ringkasnya dakwaan budak mentah ini berbunyi seperti ini :-



“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR.”


Secara logik akal, katakanlah korg pernah kena liwat... ada tak keberanian korg nak buat report and mengaku mcm ni??? Kerja giler kan? Siapa yg berani mengaku kena liwat? Diliwat oleh Anwar Ibrahim plak tu... bergegar satu dunia tahu semua benda tu. Teorinya simple je.. keberanian utk mengaku mcm nie hanya boleh didorong dengan GANJARAN YG LUMAYAN! Kalau setakat bagi 1000-2000 RM je... takde maknanya nak memalukan diri mengaku kena liwat... buat rosak maruah je...

Takpelah kita tunggulah siasatan polis. Biar Tuhan tunjukkan kebenarannya. Memfitnah nie berdosa besar... pandai-pandailah timbang sendiri dosa sebelum masuk kubur nanti. But aku percaya di ruang maya mcm nie (esp yg selalu baca blog) takkan mudah percaya dakwaan mudah dari seorang budak yang kena tendang universiti mcm nie. Masyarakat semakin matang... PRU 12 telah membuktikan segala-galanya... budaya angguk-angguk dalam BN tu sahaja yang membutakan mata diorg utk melihat kebenaran.

Erm... esok ada konferens plak tu... letih kepala aku nak berfikir esok... kalau rasa tension and malas je, aku rasa nak mengaku diliwat oleh Khairy Jamaluddin la... mana ar tau untung-untung dapat RM1juta... hahaha....



P/S- Si Saiful nie lembik sgt ke sampai takleh melawan masa Anwar Ibrahim nak liwat dia? Confuse... confuse...

5 comments:

Anonymous said...

Ada ke orang nak liwat ko? Hahaha

-zainur

NuMB3RS said...

okla zainur... aku liwat ko ar... muahahaha...

Anonymous said...

ada gak lelaki yg sudi diliwat ni...

NuMB3RS said...

bukannya sakit sgt pun...muahahaha...

Anonymous said...

tp ape pun, kes liwat ni tak dpt nk tutup skandal seks najib ngan model mongolia u....wah bala, tukar namalah ko, asyik kene BALA smpi hilang satu keluarga....kene sorok bunian ke?